Friday 20 July 2012

My Mother

Assalamualaikum my friends . Aku baru balik terawih . Kali ini aku nak cerita kan kisah ibu aku yang tersayang . Her name is Norhayati binti Ali . Dia lahir 14hb November 1976 . Dia ini Personal Assistant ayah aku . Haha . Mana-mana ayah aku pergi mesti dia harus ikut . Tapi , dia tetap ada masa untuk bersama family :) Dia ini orang yang strict , cool , understanding and fun . Dia pun minat K-Pop . Drama korea pun dia suka . Drama-drama yang dia tengok ialah seperti "Pure Pumpkin Flower","Stay with me, My Love","While You Were Sleeping" dan "Love You A Thousand Times" . Kalau aku , aku suka "My Girlfriend is A Gumiho" dengan "Scent Of A Woman" . "Running Man" satu family aku layan . Haha . Ibu aku ini tabah juga orang nya . Tak mudah putus asa . Dia ni extreme juga . Semestinya seorang anak akan fikir ibunya adalah ibu yang terbaik atau the best dalam dunia . Dan kau orang pun fikir perkara yang sama pasal ibu kau orang kan ? Jadi sayanglah ibu kita . Doakan mereka selalu :) Semoga Allah memberkati kehidupan ibu kita sendiri . Amin . Bye !

No comments:

Post a Comment